Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8268
Назва: Оцінка результативності маркетингового управління інноваційною активністю підприємств
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Воєводзинська, О. В.
Ключові слова: інноваційна діяльність
інноваційна активність
маркетингове управління інноваційною активністю
рейтингова оцінка
таксонометричний метод
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Умови глобального ринкового середовища актуалізують питання підвищення інноваційної активності підприємств, посилення маркетингової орієнтації їх інноваційної діяльності. Політика переорієнтації інноваційної діяльності на маркетинг передбачає посилення ролі ринку, націленість як виробничої, так і торгової сфер на вивчення потреб і запитів конкретних споживачів і найбільш повне їх задоволення. Ефективне маркетингове управління інноваційною активністю стає запорукою стійкого інноваційного розвитку підприємств і дозволяє досягти достатнього ступеня їх технологічної незалежності, підвищення ефективності та конкурентоспроможності. Як мету роботи, визначено розробку методичного підходу до оцінки результативності маркетингового управління інноваційною активністю підприємств, використання якого дозволить підприємствам комплексно відобразити отримані результати та прийняти відповідно до цього оптимальні управлінські рішення.
Опис: Балабаниць А. В. Оцінка результативності маркетингового управління інноваційною активністю підприємств / А. В. Балабаниць, О. В. Воєводзинська // Економічний аналіз. – 2014. – Т. 16, № 2. – С. 25–33.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8268
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_ocin_2014_16_2_25.pdf6,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.