Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацука, Вікторія Миколаївна-
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-30T09:26:55Z-
dc.date.available2025-01-30T09:26:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8266-
dc.descriptionМацука В. М. Маркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послуг / В. М. Мацука, А. В. Балабаниць // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка : зб. наук. праць / гол. ред. К. В. Балабанов. – Маріуполь, 2017. – Вип. 14. – С. 177–187.en_US
dc.description.abstractРозкрито сутність лояльності споживачів як домінантної метрики маркетингової взаємодії туристичних підприємств зі споживачами, досліджено процес формування лояльності споживачів на ринку туристичних послуг, обґрунтовано методичний підхід до сегментації цільового ринку на основі RFMаналізу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectлояльність споживачаen_US
dc.subjectсегментні зониen_US
dc.subjectцільовий ринокen_US
dc.subjectмаркетингова технологіяen_US
dc.subjectпрограма лояльностіen_US
dc.titleМаркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послугen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mac_balab_a_market_2017_14_177.pdf7,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.