Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8222
Назва: ФОРМУВАННЯ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Красовська, Ольга Євгеніївна
Дата публікації: 2025
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8222
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна_робота_Красовська.pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.