Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8193
Назва: Сучасний медійний текст: проблеми ідентифікації та типологія
Автори: Гайдук, Неллі Анатоліївна
Ключові слова: дискурс
дискурсологія
комунікативний дискурс
медіа
медіатизоване суспільство
цифровізація
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): ЗМІ продукують специфічний тип дискурсу, який реалізується в медіа-просторі – медіадискурс. Саме в медійному дискурсі описуються визначні політичні події, відображаються соціальні, філософські, культурні та соціально-громадські тенденції. Особливе місце серед інших комунікативних видів дискурсу займає медіадискурс.
Опис: Гайдук Н. А. Сучасний медійний текст: проблеми ідентифікації та типологія / Н. А. Гайдук // Мови і літератури у крос-культурній перспективі : зб. матеріалів ІІ міжнар. наук.-практ. онлайн конф., 27–28 листоп. 2024 р. – Київ : МДУ, 2024. – С. 26–28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8193
Розташовується у зібраннях:Гайдук Неллі Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gayd_such_konf_2024_26.pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.