Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8055
Назва: Аналіз маркетингової діяльності підприємства та напрями підвищення її ефективності
Автори: Глоба, Ігор Анатолійович
Дата публікації: гру-2024
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8055
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота_Глоба І..pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.