Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8011
Назва: Strategic decision making in a heterogeneous and uncertain business environment: integrated models for analysis and forecasting
Автори: Suvorova, S.
Pylypenko, M.
Tolpezhnikov, Roman
Kovtun, O.
Tsebro, Y.
Ключові слова: Strategic decision-making
Integrated analysis models
Scenario planning
Business environment uncertainty
Business environment heterogeneity
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): This article provides a comprehensive examination of models employed in strategic decision-making within a context characterized by heterogeneity and uncertainty in the business environment. It elucidates prominent theories and methodologies utilized for the identification, analysis, and response to diverse economic, social, and technological factors influencing the market environment. The discourse encompasses the evolution in strategic decision-making paradigms, encompassing transitions towards scenario planning, the delicate equilibrium between intuitive approaches and analytical methodologies, and the organizational adaptation to internal variations.
Опис: Strategic decision making in a heterogeneous and uncertain business environment: integrated models for analysis and forecasting / S. Suvorova, M. Pylypenko, R. Tolpezhnikov, O. Kovtun, Y. Tsebro // AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. – 2024. – Vol. 14, Issue 1, Special issue 39. – pp. 114–119.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8011
Розташовується у зібраннях:Толпежніков Роман Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolpezj_strat_2024_14_1_39_114.pdf7,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.