Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.contributor.authorКарук, І. В.-
dc.date.accessioned2024-12-04T14:47:54Z-
dc.date.available2024-12-04T14:47:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7962-
dc.descriptionКрутій К. Л. Підготовка майбутніх вихователів до запровадження технології "освітня подорож" як форми реалізації партнерської діяльності дитини і дорослого / К. Л. Крутій, І. В. Карук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2018. – Вип. 52. – С. 329–332.en_US
dc.description.abstractВ статті висвітлено питання впровадження технології «Освітня подорож» у педагогічний процес дошкільних навчальних закладів, та потреби сучасної дошкільної освіти у фахівцях, здатних використовувати дану технології в професійній діяльності. Виділено і описано запропоновану педагогічну технологію, «Освітня Подорож»: визначено її сутність, принципи, завдання, вимоги та етапи діяльності з дітьми дошкільного віку (пропедевтичний, підготовчий, робота з маршрутним листом і захист). Простежується і обґрунтовується відміну освітньої подорожі як педагогічної технології (має свої особливості та передбачає зіткнення дошкільників з реальною або віртуальною проблемою, активізацією дослідницької діяльності дітей) від занять і екскурсій. Автори акцентують увагу на партнерській діяльності дитини і дорослого, що дає змогу активізувати діалогічну форму спілкування, розвиває навички дослідницької діяльності. Значну увагу приділено підготовки студентів, майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, до впровадження і застосування на практиці даної нової освітньої технології: описано по етапне ознайомлення з технологією «Освітня подорож» та використання різноманітних методів, прийомів, засобів, форм роботи з дітьми дошкільного віку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectмайбутні вихователіen_US
dc.subjectосвітня подорожen_US
dc.subjectпідготовка студентівen_US
dc.titleПідготовка майбутніх вихователів до запровадження технології "освітня подорож" як форми реалізації партнерської діяльності дитини і дорослогоen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_pidg_2018_52_329.pdf237,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.