Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7961
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зданевич, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Крутій, Катерина Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-04T14:34:59Z | - |
dc.date.available | 2024-12-04T14:34:59Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7961 | - |
dc.description | Зданевич Л. В. Виховний вплив дорослих на формування мовленнєво-мовної та лінгвістичної готовності дошкільників до навчання в школі: теоретичний аспект / Л. В. Зданевич, К. Л. Крутій // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. – 2019. – Вип. 8. – С. 13–26. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано зміст підготовки дітей у закладах дошкільної освіти щодо проблеми формування у майбутніх школярів мовленнєво-мовної та лінгвістичної готовності до навчання. Визначено, що під спеціальною готовністю до навчання в школі розуміється готовність до засвоєння освітньої програми з певних дисциплін, яка передбачає сукупність специфічних знань, умінь і навичок (ЗУНів) або передумов оволодіння ними. Сформулювало висновки щодо сучасних уявлень про онтогенез мовлення дошкільника. Доведено, що сенсорний інформаційний комплекс становлять слухові, візуальні й тактильні образи, які, доповнюючи, підсилюючи один одного, збільшують кількість корисних сигналів, розширюють мовленнєвий простір, що, зі свого боку, сприяє обмеженню варіантів при виборі адекватного мовленнєвого зразка під час сприймання, розпізнавання та усвідомлення усного мовлення. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | діти дошкільного віку | en_US |
dc.subject | готовність до навчання у школі | en_US |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | en_US |
dc.subject | мовленнєві здібності | en_US |
dc.subject | лінгвістичний розвиток | en_US |
dc.subject | комунікативність | en_US |
dc.title | Виховний вплив дорослих на формування мовленнєво-мовної та лінгвістичної готовності дошкільників до навчання в школі: теоретичний аспект | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Крутій Катерина Леонідівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krut_vih_2019_8_13.pdf | 697,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.