Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7960
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крутій, Катерина Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Гавриш, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Янкович, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-04T14:24:07Z | - |
dc.date.available | 2024-12-04T14:24:07Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7960 | - |
dc.description | Крутій К. Л. Особливості розвитку пасіонарних якостей дітей у закладах дошкільної освіти / К. Л. Крутій, Н. В. Гавриш, О. І. Янкович // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2018. – № 2. – С. 147–156. | en_US |
dc.description.abstract | Визначено зміст поняття «пасіонарність дитини дошкільного віку» та обґрунтовано форми й методи розвитку пасіонарних якостей вихованців у закладах дошкільної освіти. Пасіонарність дитини дошкільного віку потрактовано як комплекс особистісних якостей (енергійність, ініціативність, упертість, внутрішнє непереборне прагнення до активності), які забезпечують їй домінування в групі, здатність до спілкування з позиції борця й переможця, до реалізації нестандартного стилю поведінки у грі, під час спеціально організованої або самостійної діяльності. Проаналізовано підходи класиків педагогіки С. Русової та А. Макаренка щодо виховання активних дітей з розвиненим войовничим інстинктом. Розроблено діагностичний інструментарій щодо з’ясування схильності до прояву пасіонарності дошкільника. Виявлено особливості розвитку пасіонарних якостей дітей у закладах дошкільної освіти: створення середовища любові, доброзичливості й довір’я; інтеграція зусиль батьків та працівників освітніх інституцій; спрямування дошкільників на творення добрих справ для найближчих людей; дотримання гармонії інтересів дошкільника та колективу групи; виховання в дитини поваги до правил і порядку, які ґрунтуються на принципах гуманізму, взаємоповаги, справедливості; організація різнобічної діяльності (навчальної, оздоровчої, мистецької тощо); втілення педагогіки забави та педагогіки переживань. Показано доцільність створення дитячої медіапродукції для пасіонарних дітей. Обґрунтовано необхідність партнерства з батьками у формуванні пасіонарної дитини; розроблено відповідні рекомендації для батьків. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | пасіонарність | en_US |
dc.subject | пасіонарні якості | en_US |
dc.subject | пасіонарність дитини дошкільного віку | en_US |
dc.subject | пасіонарна особистість | en_US |
dc.subject | субпасіонарний дошкільник | en_US |
dc.subject | персистентний дошкільник | en_US |
dc.title | Особливості розвитку пасіонарних якостей дітей у закладах дошкільної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Крутій Катерина Леонідівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krut_osobl_2018_2_147.pdf | 142,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.