Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7959
Назва: | Механізм практичної реалізації створення полікультурного мовленнєвого середовища в закладі дошкільної освіти |
Автори: | Крутій, Катерина Леонідівна Зданевич, Л. В. |
Ключові слова: | мовленнєве середовище предметно-мовленнєвий напрям мовленнєво-просторовий напрям культурні практики |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито проблема механізму практичної реалізації створення полікультурного мовленнєвого середовища в закладі дошкільної освіти. Доведено, що діти дошкільного віку, які виховуються в єдиному соціальному середовищі, хоч і не мають яскраво виражених національних особливостей, проте перебувають у полікультурному середовищі. Полікультурність розглянуто як здатність педагога навчати дитину дошкільного віку позитивного сприйняття різноманіття культур, здатність створити умови для формування толерантності, національної свідомості, патріотизму, інтеркультурної комунікації особистості, можливості розвивати різноманітні культурні практики. Охарактеризовано види і форми культурних практик. З’ясовано, що стрижневою (вертикальною) ідеєю механізму реалізації створення полікультурного мовленнєвого середовища є трансформація дитиною цінностей світу, |
Опис: | Крутій К. Л. Механізм практичної реалізації створення полікультурного мовленнєвого середовища в закладі дошкільної освіти / К. Л. Крутій, Л. В. Зданевич // Інноватика у вихованні. – 2018. – Вип. 7(1). – С. 41–51. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7959 |
Розташовується у зібраннях: | Крутій Катерина Леонідівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krut_meh_2018_7_41.pdf | 2,79 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.