Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.date.accessioned2024-12-04T12:30:24Z-
dc.date.available2024-12-04T12:30:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7955-
dc.descriptionКрутій К. Л. Проблеми запровадження моніторингу дошкільної освіти та шляхи їх вирішення / К. Л. Крутій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. – 2015. – Вип. 2. – С. 67–70.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито поняття «моніторинг дошкільної освіти» та визначено шляхи подолання проблем. Автором проаналізовано понятійно-категоріальний апарат дослідження, з’ясовано основні поняття та схарактеризовано можливості здійснення моніторингу якості дошкільної освіти в дошкільному закладі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.subjectякість дошкільної освітиen_US
dc.subjectмоніторинг якості дошкільної освітиen_US
dc.titleПроблеми запровадження моніторингу дошкільної освіти та шляхи їх вирішенняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_probl_2015_ 2_67.pdf534,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.