Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7954
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крутій, Катерина Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Зданевич, Л. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-03T16:00:02Z | - |
dc.date.available | 2024-12-03T16:00:02Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7954 | - |
dc.description | Крутій К. Аналіз чинників та індикаторів, що впливають на розвиток сучасних дітей та їхню стратифікацію за категоріями / К. Крутій, Л. Зданевич // Педагогічний дискурс. – 2016. – Вип. 20. – С. 115–122. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкрита актуальна проблема стратифікації сучасних дітей за різними категоріями. Проаналізовано різні підходи до вирішення даного питання. Розглянуто теорію поколінь, яка має безпосереднє відношення до експрес-аналізу чинників, що впливають на розвиток сучасних дітей та стратифікацію їх за категоріями. Охарактеризовано терміни «діти індиго» та «кришталеві діти». Здійснено аналіз різних підходів до стратифікації сучасних дітей. В основу порівняння було покладено результати дослідження, проведеного психологом Д. Й. Фельдштейном. Зроблено висновок про те, що теорія про «дітей індиго» є псевдонауковою, метою якої є комерціалізація і реклама. Будьяка псевдонаукова стратифікація (розподіл) дітей є небезпечною. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | діти індиго | en_US |
dc.subject | кришталеві діти | en_US |
dc.subject | псевдонаука | en_US |
dc.subject | експрес-аналіз | en_US |
dc.subject | сучасні діти | en_US |
dc.title | Аналіз чинників та індикаторів, що впливають на розвиток сучасних дітей та їхню стратифікацію за категоріями | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Крутій Катерина Леонідівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krut_anal_2016_20_115.pdf | 266,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.