Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.contributor.authorЗданевич, Л.-
dc.date.accessioned2024-12-03T16:00:02Z-
dc.date.available2024-12-03T16:00:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7954-
dc.descriptionКрутій К. Аналіз чинників та індикаторів, що впливають на розвиток сучасних дітей та їхню стратифікацію за категоріями / К. Крутій, Л. Зданевич // Педагогічний дискурс. – 2016. – Вип. 20. – С. 115–122.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрита актуальна проблема стратифікації сучасних дітей за різними категоріями. Проаналізовано різні підходи до вирішення даного питання. Розглянуто теорію поколінь, яка має безпосереднє відношення до експрес-аналізу чинників, що впливають на розвиток сучасних дітей та стратифікацію їх за категоріями. Охарактеризовано терміни «діти індиго» та «кришталеві діти». Здійснено аналіз різних підходів до стратифікації сучасних дітей. В основу порівняння було покладено результати дослідження, проведеного психологом Д. Й. Фельдштейном. Зроблено висновок про те, що теорія про «дітей індиго» є псевдонауковою, метою якої є комерціалізація і реклама. Будьяка псевдонаукова стратифікація (розподіл) дітей є небезпечною.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдіти індигоen_US
dc.subjectкришталеві дітиen_US
dc.subjectпсевдонаукаen_US
dc.subjectекспрес-аналізen_US
dc.subjectсучасні дітиen_US
dc.titleАналіз чинників та індикаторів, що впливають на розвиток сучасних дітей та їхню стратифікацію за категоріямиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_anal_2016_20_115.pdf266,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.