Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.date.accessioned2024-12-03T15:18:03Z-
dc.date.available2024-12-03T15:18:03Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7949-
dc.descriptionКрутій К. Л. Особливості підготовки магістрів до розвитку почуття мови у дітей дошкільного віку засобами штучних текстів / К. Л. Крутій // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. – 2014. – Вип. 1. – С. 16–22.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена з'ясуванню вікового діапазону, який визначає розуміння штучного літературного тексту та можливостей створення подібного до матеріалу лінгвістичної казки. Досліджено особливості підготовки магістрантів до розвитку почуття мови та сприйняття тексту дошкільнятами. Запропоновано активне стимулювання мовної інтуїції з метою формування мовних здібностей у дітей дошкільного віку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectпочуття мовиen_US
dc.subjectмовна інтуїціяen_US
dc.subjectлінгвістична казкаen_US
dc.titleОсобливості підготовки магістрів до розвитку почуття мови у дітей дошкільного віку засобами штучних текстівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_osob_2014_1_16.pdf262,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.