Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7937
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фунтікова, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T15:20:08Z | - |
dc.date.available | 2024-11-29T15:20:08Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7937 | - |
dc.description | Фунтікова О. О. Формування soft-skills у майбутніх вихователів засобами Базового компонента дошкільної освіти / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2021. – № 79(2). – С. 51–55. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена пошуку інтерактивних шляхів залучення студентів до активного навчання. Саме зміст Базового компонента дошкільної освіти дає змогу студентам відпрацьовувати soft-skills на семінарських заняттях із фахової дисципліни. У статті виділено такі основні групи «soft-skills» студентів, як комунікативні словесні дії (усні та письмові), критичне мислення, командна робота над окремим проєктом BKDO. Особлива увага приділяється комунікативним словесним діям як сукупності soft-skills студентів – це вміння доносити до інших свою професійну думку, аргументувати за допомогою встановлених педагогічних фактів і статистичних даних, вміння посилатися на першоджерела, брати участь у діалозі, враховуючи педагогічну тему обговорення, правильно і лаконічно ставити запитання іншому, давати чіткі та зрозумілі рекомендації, що сприяє розвитку критичного мислення досліджуваного; критичне мислення як когнітивні soft-skills майбутніх дошкільнят є результатом чутливості до педагогічної проблеми та її контексту; це здатність логічно оперувати різними аспектами педагогічної проблеми на основі суджень, умовиводів, інтерпретацій та оцінки проблеми. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Базовий компонент дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | вихователі | en_US |
dc.subject | синергетичний підхід | en_US |
dc.subject | soft-skills | en_US |
dc.title | Формування soft-skills у майбутніх вихователів засобами Базового компонента дошкільної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Фунтікова Ольга Олександрівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
funt_form_2021_79(2)_51.pdf | 244,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.