Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФунтікова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-11-29T15:20:08Z-
dc.date.available2024-11-29T15:20:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7937-
dc.descriptionФунтікова О. О. Формування soft-skills у майбутніх вихователів засобами Базового компонента дошкільної освіти / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2021. – № 79(2). – С. 51–55.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена пошуку інтерактивних шляхів залучення студентів до активного навчання. Саме зміст Базового компонента дошкільної освіти дає змогу студентам відпрацьовувати soft-skills на семінарських заняттях із фахової дисципліни. У статті виділено такі основні групи «soft-skills» студентів, як комунікативні словесні дії (усні та письмові), критичне мислення, командна робота над окремим проєктом BKDO. Особлива увага приділяється комунікативним словесним діям як сукупності soft-skills студентів – це вміння доносити до інших свою професійну думку, аргументувати за допомогою встановлених педагогічних фактів і статистичних даних, вміння посилатися на першоджерела, брати участь у діалозі, враховуючи педагогічну тему обговорення, правильно і лаконічно ставити запитання іншому, давати чіткі та зрозумілі рекомендації, що сприяє розвитку критичного мислення досліджуваного; критичне мислення як когнітивні soft-skills майбутніх дошкільнят є результатом чутливості до педагогічної проблеми та її контексту; це здатність логічно оперувати різними аспектами педагогічної проблеми на основі суджень, умовиводів, інтерпретацій та оцінки проблеми.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectБазовий компонент дошкільної освітиen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectвихователіen_US
dc.subjectсинергетичний підхідen_US
dc.subjectsoft-skillsen_US
dc.titleФормування soft-skills у майбутніх вихователів засобами Базового компонента дошкільної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_form_2021_79(2)_51.pdf244,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.