Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФунтікова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-11-29T13:55:42Z-
dc.date.available2024-11-29T13:55:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7933-
dc.descriptionФунтікова О. О. Фізичний розвиток, дитячий досвід і діяльність дошкільнят / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2018. – Вип. 58–59. - С. 228–237.en_US
dc.description.abstractУ статті викладено теоретичні основи фізичного розвитку дитини, їх дитячий досвід рухової активності, яка безпосередньо пов’язана з провідним видом діяльності. Наведено докази про взаємозв’язок різних видів дій, якими послідовно оволодіває дитина, що впливає на діяльність. Обґрунтовано положення про те, що зміна одного видуmдіяльності наступним є результатом фізичного розвитку дитини й збагачення її досвіду. Розглянуто приклади дозрівання нервової системи дитини, її фізичної активності й ігрової діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectфізичний розвитокen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectдитяча діяльністьen_US
dc.subjectдитячій досвідen_US
dc.titleФізичний розвиток, дитячий досвід і діяльність дошкільнятen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_fiz_2018_58-59_228.pdf244,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.