Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7933
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фунтікова, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T13:55:42Z | - |
dc.date.available | 2024-11-29T13:55:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7933 | - |
dc.description | Фунтікова О. О. Фізичний розвиток, дитячий досвід і діяльність дошкільнят / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2018. – Вип. 58–59. - С. 228–237. | en_US |
dc.description.abstract | У статті викладено теоретичні основи фізичного розвитку дитини, їх дитячий досвід рухової активності, яка безпосередньо пов’язана з провідним видом діяльності. Наведено докази про взаємозв’язок різних видів дій, якими послідовно оволодіває дитина, що впливає на діяльність. Обґрунтовано положення про те, що зміна одного видуmдіяльності наступним є результатом фізичного розвитку дитини й збагачення її досвіду. Розглянуто приклади дозрівання нервової системи дитини, її фізичної активності й ігрової діяльності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | фізичний розвиток | en_US |
dc.subject | діти дошкільного віку | en_US |
dc.subject | дитяча діяльність | en_US |
dc.subject | дитячій досвід | en_US |
dc.title | Фізичний розвиток, дитячий досвід і діяльність дошкільнят | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Фунтікова Ольга Олександрівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
funt_fiz_2018_58-59_228.pdf | 244,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.