Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7932
Назва: Дошкільна освіта: історико-педагогічні та сучасні аспекти
Автори: Фунтікова, Ольга Олександрівна
Ключові слова: педагогіка
дошкільна освіта
дошкільний навчальний заклад
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті викладено історико-педагогічні та сучасні аспекти дошкільної освіти, розкрито її взаємозв’язок з іншими ланками освітньої системи. Доведено вплив соціальних обставин, минулого партійного курсу на формування й виконання відповідних завдань в освіті, зокрема в дошкільній. Охарактеризовано нормативні документи, які безпосередньо впливали на зміст дошкільної освіти; конкретизовано завдання для науковців у здійсненні пошуку щодо зняття суперечностей, які стримували ефективну діяльність дошкільних навчальних закладів. Проаналізовано актуальні теми досліджень на рівні дошкільного навчального закладу, педагогічного коледжу й педагогічного інституту післядипломної освіти. Відзначено вплив суспільного устрою на формування соціальних ідеалів у підростаючого покоління. Доведено, що панівна суспільна парадигма завжди впливає на освіту й виховання молоді та її результати.
Опис: Фунтікова О. О. Дошкільна освіта: історико-педагогічні та сучасні аспекти / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2017. – Вип. 56–57. – С. 28–37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7932
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_dosh_2017_56-57_28.pdf350,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.