Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФунтікова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-11-29T13:23:39Z-
dc.date.available2024-11-29T13:23:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7929-
dc.descriptionФунтікова О. О. Огляд педагогічних дисциплін: історичні та сучасні аспекти / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2016. – Вип. 47. – С. 164–175.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано історичний та сучасний стан розвитку педагогічної науки, яка відтворюється в педагогічних дисциплінах за різними напрямами: віковими, спеціальними, функціональними, соціальними, порівняльними тощо. Приділено увагу навчальним педагогічним дисциплінам, які чітко відображають взаємозв’язок між теоретичними та експериментальними здобутками та змістом навчання й виховання дітей і молоді. Вказано на спільні та відмінні риси між навчальними педагогічними дисциплінами, зауважено на теоретичних основах окремих навчальних педагогічних дисциплін, нових здобутках.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectнавчальна педагогічна дисциплінаen_US
dc.subjectпедагогічні дисципліниen_US
dc.titleОгляд педагогічних дисциплін: історичні та сучасні аспектиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_osobl_2016_47_164.pdf361,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.