Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолпежніков, Роман Олексійович-
dc.date.accessioned2024-11-14T14:05:03Z-
dc.date.available2024-11-14T14:05:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7833-
dc.descriptionТолпежніков Р. О. Формування механізму бізнес-партнерства об’єднань промислових підприємств / Р. О. Толпежніков // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Економічні науки. – 2015. – Вип. 29. – С. 68–72.en_US
dc.description.abstractРозглянуті та проаналізовані сучасні тенденції розвитку щодо вирішення питань розробки та впровадження механізму формування бізнес-партнерства у рамках складових маркетингових стратегії об’єднань суб’єктів господарської діяльності. Виходячи з цього розглянуті теоретичні та методологічні питання формування основ бізнес-партнерства. Виявлено місце, зміст та значення маркетингової діяльності господарюючого суб’єкта промисловості в формуванні бізнес-партнерських відносин, а також визначення маркетингової діяльності як системного об’єкта дослідження в системі формування бізнес-партнерства промислових підприємств із подальшим формуванням концепції інтегрованої маркетингової діяльності об’єднань промислових підприємств. Досліджено використання механізму формування стратегії бізнес-партнерства: реактивно-тактичний і проактивно-стратегічний. Упорядковано методичний підхід із формування маркетингової діяльності на промисловому підприємстві та узагальнені теоретико-методичні засади з оцінки результативності бізнес-партнерства. Удосконалено організаційне забезпечення інтегрованої маркетингової діяльності у рамках бізнес-партнерських відносин. Обґрунтовано формування спільної маркетингової картини ринку суб’єктів-партнерів у рамках їх господарської діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectбізнес-партнерствоen_US
dc.subjectоб’єднання підприємствen_US
dc.subjectпроактивністьen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.titleФормування механізму бізнес-партнерства об’єднань промислових підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Толпежніков Роман Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolp_form_2015_29_68.pdf3,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.