Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолпежніков, Роман Олексійович-
dc.date.accessioned2024-11-14T13:42:09Z-
dc.date.available2024-11-14T13:42:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7832-
dc.descriptionТолпежніков Р. О. Проактивне управління фінансовою складовою комплексу маркетингу промислового підприємства / Р. О. Толпежніков // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Економічні науки. – 2014. – Вип. 28. – С. 50–55.en_US
dc.description.abstractРозглянуто та проаналізовано сучасні тенденції проактивного управління фінансовою складовою комплексу маркетингу промислового підприємства. Визначено, що під поняттям «комплекс маркетингу підприємства» мається на увазі різнобічна і цілеспрямована робота в області узгодження виробництва до потреб ринку, формуючи систему узгодження можливостей підприємства і наявного попиту, що забезпечує задоволення потреб, як споживачів, так і виробника. Наведено основні напрями маркетингової діяльності підприємства, які було доповнено проактивністю, інтегративністю та партнерством. Визначено, що проактивність – це принцип формування маркетингових дій, які передбачають дії конкурентів і надають можливостей бути попереду них. Використовуючи цю стратегію компанія виробляє свій власний курс руху і не залежно від обставин діє у вибраному напрямі. Ця стратегія передбачає впровадження, свіжих креативних ідей в бізнес процеси, вихід до споживача з несподіваною рекламною компанією, виведення абсолютно нового проектного рішення і ін. Зроблено висновок, що проактивне управління маркетингом – це аналіз, планування, втілення в життя і контроль за проведенням заходів, розрахованих на встановлення, зміцнення і підтримку вигідних обмінів з цільовими покупцями заради досягнення певної мети організації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпроактивне управлінняen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectфінансиen_US
dc.subjectфінансова стійкістьen_US
dc.subjectфінансова складоваen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleПроактивне управління фінансовою складовою комплексу маркетингу промислового підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Толпежніков Роман Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolp_proak_2014_28_50.pdf4,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.