Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТокарева, Валентина Іванівна-
dc.date.accessioned2024-11-05T16:27:22Z-
dc.date.available2024-11-05T16:27:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7751-
dc.descriptionТокарева В. І. Громадська участь як чинник реалізації реформи вищої освіти в Україні / В. І. Токарева // Менеджер. – 2017. – № 3. – С. 9–16.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль громадської участі в реформуванні системи вищої освіти в Україні. Проаналізовано основні принципи, щаблі та форми громадської участі. Наголошено на необхідності розвитку, поряд з інформуванням та діалогом, найвищого щабля громадської участі – партнерства влади, освітян, отримувачів освітніх послуг, «третього сектору», а також – подолання проявів недовіри та інертності з боку пересічних громадян України, як запоруки прогресу реформи вищої освіти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectгромадська участьen_US
dc.subjectреформуванняen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.titleГромадська участь як чинник реалізації реформи вищої освіти в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Токарева Валентина Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tok_grom_2017_3_9.pdf5,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.