Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7737
Назва: Віртуалізація соціальних практик споживання українців
Автори: Зоська, Яна Володимирівна
Ключові слова: віртуалізація
практики споживання
інтернет-споживання
інтернет-споживачі
інтернет-аудиторія
люди Мережі
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті констатовано, що споживання стало однією з ключових сфер сучасного суспільства. Наголошено на необхідності виявлення специфіки соціальних практик споживання в умовах тотального впровадження інформаційних і комунікаційних технологій. Розглянуто особливості віртуалізації соціальних практик споживання спектра послуг, які надає світова мережа Інтернет. Стаття побудована на вторинному аналізі результатів соціологічних досліджень компаній Gemius Ukraine, Factum Group, TNS, GfK Ukraine, IRG і на використанні даних шести досліджень, які були проведені автором у 2009, 2010, 2011 і 2015 рр. Констатовано, що Інтернет сприяє гіперспоживанню для задоволення найширшого спектра потреб українців. Розглянуто спектр різноманітних потреб інтернет-аудиторії, надано аналіз їх включеності в електронну комерцію й інтернет-економіку. Виявлено особливості віртуалізації практик споживання регіональної інтернет-аудиторії. Відзначено особливості цінностей інтернет-споживачів.
Опис: Зоська Я. В. Віртуалізація соціальних практик споживання українців / Я. В. Зоська // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. – 2015. – Вип. 65–66. – С. 86–95. – (Публ. рос. мовою).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7737
Розташовується у зібраннях:Зоська Яна Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_virt_2015_65-66_86.pdf5,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.