Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШахов, Владислав Володимирович-
dc.contributor.authorШахов, В. І.-
dc.date.accessioned2024-10-25T07:27:24Z-
dc.date.available2024-10-25T07:27:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7631-
dc.descriptionШахов В. В. Особливості прояву соціально-психoлoгiчних чинників становлення пpoфесiйнoї самосвідомості студентів / В. В. Шахов, В. І. Шахов // Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. – 2024. – Вип. 78. – С. 82–89.en_US
dc.description.abstractУ статті викладено результати емпіричного дослідження особливостей прояву чинників становлення професійної самосвідомості студентів-психологів. Розкрито й проаналізовано зміни структури професійної самосвідомості майбутніх психологів, схарактеризовано результати вивчення внутрішніх соціально-психологічних чинників її становлення в динаміці фахового навчання. На підставі проведеного емпіричного дослідження встановлено, що провідними внутрішніми чинниками становлення професійної самосвідомості майбутніх психологів постають їхній Я-образ та мотивація навчально-професійної діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсамосвідомість студентівen_US
dc.subjectпpoфесiйна самосвідомістьen_US
dc.subjectЯ-концепціяen_US
dc.subjectЯ-образen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectмотивація навчально-професійної діяльностіen_US
dc.titleОсобливості прояву соціально-психoлoгiчних чинників становлення пpoфесiйнoї самосвідомості студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Шахов Владислав Володимирович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shah_osobl_2024_78_82.pdf8,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.