Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемидова, Юлія Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-10-23T14:28:35Z-
dc.date.available2024-10-23T14:28:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7614-
dc.descriptionДемидова Ю. О. Психологічний дискурс емоційного сприйняття світу дітьми дошкільного віку / Ю. О. Демидова // Перспективи та інновації науки. – 2024. – № 2(36). – С. 662–673.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлюється важлива проблема психологічного дискурсу емоційного сприйняття світу дітьми дошкільного віку. На основі узагальнення наукових джерел визначено емоційне сприйняття світу дітьми дошкільного віку як процес формування та розвитку емоційної сфери дитини та її здатності адаптуватися, розрізняти, виражати та регулювати емоції, а також встановлювати та підтримувати взаємини з іншими людьми. Виявлено залежність емоційного сприйняття світу дітьми дошкільного віку від того як різні життєві явища переживають інші люди, значущі дорослі, а також від ставлення особистості до інших людей і явищ. Доведено, що механізмами емоційного сприйняття світу є емоції, пам'ять, мислення, сприйняття і дії, що реалізуються як би у діалозі зовнішнього і внутрішнього світу особистості.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectемоційне сприйняття світуen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectпсихологічні дослідженняen_US
dc.titleПсихологічний дискурс емоційного сприйняття світу дітьми дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Демидова Юлія Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
demid_psih_2024_2_662.pdf3,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.