Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7588
Назва: Захист прав споживачів у електронних комерційних операціях: правові засади та механізми застосування в Україні
Автори: Камардіна, Юлія Вікторівна
Могукало, Д. В.
Ключові слова: електронна комерція
захист прав споживачів
Інтернет-магазин
Інтернет-торгівля
суб’єкт господарювання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Актуальність статті зумовлена тим, що в сучасних умовах споживачі стикаються з різними видами загроз при купівлі або отриманні послуг через Інтернет. У таких складних умовах держава має забезпечити права споживачів. Метою дослідження є визначення механізмів, які має запровадити або запровадила держава для захисту прав споживачів у сфері електронної комерції в Україні. У статті аналізується правове поле, що регулює захист прав споживачів у сфері електронної комерції, описуються та аналізуються механізми, що використовуються державою для захисту прав споживачів.
Опис: Камардіна Ю. В. Захист прав споживачів у електронних комерційних операціях: правові засади та механізми застосування в Україні / Ю. В. Камардіна, Д. В. Могукало // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Право. – 2024. – Вип. 27. – С. 62–70.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7588
Розташовується у зібраннях:Камардіна Юлія Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kam_zah_v_pravo_2024_27_62.pdf2,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.