Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/750
Назва: Гуманістична педагогіка: витоки та історія становлення
Humanistic pedagogy origins and history of formation
Автори: Сабадаш, Юлія Сергіївна
Ключові слова: гуманізм
гедонізм
виховання
мистецтво
естетичні категорії
humanism
hedonism
upbringing
art
aesthetic categories
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається італійська педагогіка епохи Ренесансу (кінець XIV–XV ст.). Зазначається, що саме тоді були написані більшість трактатів з виховання, сформувалася педагогічна думка італійського гуманізму як суспільного явища, з'явилися перші гуманістичні школи.
The article views the Italian pedagogy of the Renaissance (the end of the XIV–XV centuries). It is marked that namely in this period there were written the majority of the treatises dedicated to the problem of upbringing, there has formed a pedagogical idea of Italian humanism as a social phenomenon and there also appeared humanistic schools.
Опис: Сабадаш Ю. С. Гуманістична педагогіка: витоки та історія становлення / Ю. С. Сабадаш // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія / за ред. К. В. Балабанова. – Маріуполь : МДУ, 2012. – Вип. 3. – С. 93–99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/750
Розташовується у зібраннях:Сабадаш Юлія Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
humanistychna_pedagogika.pdf352,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.