Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7317
Назва: Гейміфікація як інструмент підвищення якості підготовки фахівців з журналістики та реклами
Автори: Безчотнікова, Світлана Володимирівна
Безчотнікова, А. О.
Ключові слова: гейміфікація
моделювання виробничих ситуацій
теорія самодетермінації
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто визначення та специфіку застосування в навчальному процесі комунікативної техніки «гейміфікація» для забезпечення механізму моделювання виробничих ситуацій при підготовці фахівців прикладних спеціальностей, а саме: з журналістики та реклами. На основі теорії самодетермінації людини Едварда Л. Десі та Річарда М. Райана, що детально аналізує внутрішню (хочу) та зовнішню (вимушений) мотивацію поведінки людини, виділено три типи потреб: в компетентності, стосунках з іншими людьми та автономії, що затребувані в комунікативних практиках. Гейміфікація може сприяти реалізації мети при моделюванні виробничої ситуації, коли гра уникає конфлікту з існуючими мотиваційними структурами. Вибір складових процесу гейміфікації (динамік, механік, компонентів) потребує уточнення залежно від мети змодельованої виробничої ситуації.
Опис: Безчотнікова С. В. Гейміфікація як інструмент підвищення якості підготовки фахівців з журналістики та реклами / С. В. Безчотнікова, А. О. Безчотнікова // Інтернаціоналізація як фактор конкурентоспроможності сучасного університету : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 18–19 трав. 2018 р. – Маріуполь, 2018. – С. 216–217.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7317
Розташовується у зібраннях:Безчотнікова Світлана Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bezch_gey_kohf_2018_216.pdf2,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.