Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7170
Назва: Викладання журналістики, реклами та піар в контексті компетентнісного підходу
Автори: Безчотнікова, С. В., ред.
Безчотнікова Світлана Володимирівна
Бутиріна М.
Герасимович Вадим Анатолійович
Єфремова Оксана Володимирівна
Іванова Тетяна Вікторівна
Лісневська А.
Мадей А.
Дрок Н.
Супрун В.
Супрун Л.
Ключові слова: журналістика
реклама
піар
медіадіяльність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Маріуп. держ. ун-т
Короткий огляд (реферат): У монографії розглядаються нові підходи до викладання журналістики, реклами та піар в контексті компетентнісного підходу, включаючи різноманітні інноваційні методи навчання, що охоплюють роботу з сучасними цифровими технологіями, інтегрованими комунікаціями та штучним інтелектом. Особлива увага приділяється журналістиці в умовах війни, що є особливо актуальним для нашої держави. Розробки інтегрують останні напрацювання з теорії соціальних комунікацій, журналістикознавства, реклами та PR, а також актуальний практичний досвід у відповідних сегментах медіадіяльності.
Опис: Викладання журналістики, реклами та піар в контексті компетентнісного підходу : кол. монографія / за заг. ред. С. В. Безчотнікової. – Київ : Маріуп. держ. ун-т, 2024. –198 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7170
Розташовується у зібраннях:Колективні монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vikl_zjurn_monog_2024.pdf7,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.