Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7132
Назва: Управління конкурентоспроможністю туристичної індустрії України на міжнародному ринку туристичних послуг
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: ринок туристичних послуг
конкурентоспроможність туристичного підприємства
туристичний продукт
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): В роботі обгрунтовано рівневий підхід до управління конкурентоспроможністю туристичної індустрії на міжнародному ринку туристичних послуг, який відбиває багатоцільовий характер і багатовекторність синергійного управлінського впливу на чотирьох рівнях: державний рівень, регіональний рівень, рівень підприємства, рівень продукту. Визначено цільові настанови управлінського впливу та обгрунтовано методичний інструментарій для кожного з управлінських рівнів.
Опис: Балабаниць А. В. Управління конкурентоспроможністю туристичної індустрії України на міжнародному ринку туристичних послуг / А. В. Балабаниць // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка : зб. наук. праць / гол. ред. К. В. Балабанов. – 2019. – Вип. 18. – С. 32–42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7132
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_upr_v_ekon_2019_18_32.pdf7,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.