Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6862
Назва: Іміджмейкінг та його роль у формуванні громадської думки у процесі інформаційних війн
Автори: Полторак, В.
Зоська, Яна Володимирівна
Стадник, Альона Георгіївна
Ключові слова: інформаційна війна
громадська думка
ПР-технології
іміджмейкінг
НЛП-технології
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Розглянуто важливу проблему, яка пов’язана із роллю ПР-технологій та специфікою їх використання суб’єктами інформаційних війн в ході формування громадської думки у населення обох сторін, що протиборствують, та її використання для вирішення різноманітних проблем, що постають в ході війни. Проаналізована специфіка використання такої технологій, як іміджмейкінг. Аналіз здійснюється в основному на базі розгляду відповідних проблем, що виникали та виникають в процесі інформаційної війни між Російською Федерацією та Україною, що ведеться з 2014 року.
Опис: Полторак В. Іміджмейкінг та його роль у формуванні громадської думки у процесі інформаційних війн / В. Полторак, Я. В. Зоська, А. Г. Стадник // Міжкультурна комунікація і глокалізаційні процеси у соціологічному вимірі : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 16 квіт. 2021 р. / під заг. ред. В. Ф. Лисак. – Маріуполь : МДУ, 2021. – С. 134–137.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6862
Розташовується у зібраннях:Стадник Альона Георгіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_stad_imid_konf_2021_134.pdf2,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.