Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНесімока, Андрій Миколайович-
dc.date.accessioned2024-06-30T09:17:23Z-
dc.date.available2024-06-30T09:17:23Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6813-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКИ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВen_US
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна_робота_Несімока_ОП Маркетинг_Бакалавр.pdf6,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.