Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6773
Назва: Методи просування туристичного продукту на основі онлайн-технологій
Автори: Рібейро Рамос, Олена Олегівна
Новізінська, М.
Ключові слова: туристична галузь
соціальні мережі
Дата публікації: 2024
Опис: Рібейро Рамос О. О. Методи просування туристичного продукту на основі онлайн-технологій / О. О. Рібейро Рамос, М. Новізінська // Актуальні проблеми науки та освіти : зб. матеріалів XXVІ підсумкової наук.-практ. конф. викладачів МДУ, м. Київ, 22 лют. 2024 р. / за заг. ред. М. В. Трофименка. – Маріуполь : МДУ, 2024. – С. 378–381.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6773
Розташовується у зібраннях:Рібейро Рамос Олена Олегівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rib_met_konf_2024_378.pdf2,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.