Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСарбей, І. М.-
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.date.accessioned2024-05-28T12:21:15Z-
dc.date.available2024-05-28T12:21:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6399-
dc.descriptionСарбей І. М. Особливості розуміння старшими дошкільниками ілюстрацій до літературних творів / І. М. Сарбей, К. Л. Крутій // Інновації в дошкільній освіті теорія перспективи шляхи запровадження у практику : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 28 берез. 2024 р. / за заг. ред. Ю. О. Демидової. – Маріуполь : МДУ, 2024. – С. 21–24.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуen_US
dc.subjectлітературні твори з ілюстраціямиen_US
dc.titleОсобливості розуміння старшими дошкільниками ілюстрацій до літературних творівen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_osob_konf_2024_21.pdf2,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.