Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрижановський, О. М.-
dc.contributor.authorГригор’єва, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorГерасименко, Н. О.-
dc.date.accessioned2024-04-23T12:34:16Z-
dc.date.available2024-04-23T12:34:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6181-
dc.descriptionКрижановський О. М. Особистісний підхід як мета сучасної освіти у формуванні професійних та гнучких компетенцій / О. М. Крижановський, В. В. Григор’єва, Н. О. Герасименко // Наукові інновації та передові технології. – 2023. – № 2(16). – С. 327–335.en_US
dc.description.abstractСучасна педагогічна наука пропонує особистісний підхід в якості одного з основних і істотно зачіпає найважливіші аспекти навчання і розвитку: мотивацію учня, активність учнів у навчанні, якість засвоєння знань і умінь. Використання особистісного підходу в навчанні передбачає врахування всієї складності особистості, історії розвитку і всіх її індивідуальних особливостей. Реалізація такого підходу в навчанні передбачає розвиток особистісно значимого відношення до предмету вивчення, що відбувається шляхом перетворення заданої інформації в особистісно значиму, ціннісну і актуальну для кожного учня.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійні компетенціїen_US
dc.subjectособистісний підхід у навчанніen_US
dc.subjectзапобігання кримінальним правопорушеннямen_US
dc.subjectвіктімологіяen_US
dc.subjectціннісні орієнтаціїen_US
dc.titleОсобистісний підхід як мета сучасної освіти у формуванні професійних та гнучких компетенційen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Григор’єва Вікторія Василівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grig_osob_2023_2_327.pdf2,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.