Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6140
Назва: Інформаційно-комунікативні технології в освітніх кейсах: шанси та ризики їх запровадження в період глобальних викликів
Автори: Лобанова, А. С.
Зоська, Яна Володимирівна
Петрухін, С. В.
Комарова, О. О.
Ключові слова: інтернет-ресурс
освітній кейс
освітній процес
інформаційно-комунікативні технології (ІКТ)
інформаційний контент
ризики
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – обґрунтування шансів і ризиків запровадження інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) в освітні кейси в умовах глобальних викликів для студентів вищих освітніх закладів, зокрема педагогічних спеціальностей. Обґрунтовано шанси й ризики запровадження ІКТ в освітні кейси в умовах глобальних викликів: пандемії Covid-19 і повномасштабної російсько-української війни (з 24 лютого 2022 р.). Розглянуто зміст та особливості освітніх кейсів. Представлено базові ІКТ (інтернет-платформи, сервіси, мобільні додатки, інтернет-інструментарій тощо), за допомогою яких реалізуються освітні кейси.
Опис: Лобанова А. С. Інформаційно-комунікативні технології в освітніх кейсах: шанси та ризики їх запровадження в період глобальних викликів / А. С. Лобанова, Я. В. Зоська, С. В. Петрухін, О. О. Комарова // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. – 2022. – № 2. – С. 136–145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6140
Розташовується у зібраннях:Зоська Яна Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_inf_2022_2_136.pdf5,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.