Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗоська, Яна Володимирівна-
dc.contributor.authorСогорін, А. А.-
dc.contributor.authorБелькова, С. В.-
dc.date.accessioned2024-04-15T12:08:59Z-
dc.date.available2024-04-15T12:08:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6131-
dc.descriptionЗоська Я. В. Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження / Я. В. Зоська, А. А. Согорін, С. В. Белькова // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. – 2020. – № 1. – С. 141–150.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему феномену сучасної реклами, яка є важливим інституціональним чинником конструювання певних життєвих стилів індивідів та соціальних груп. Мета статті – визначити основні методологічні засади дослідження реклами як соціального феномену, які може використовувати соціологічна наука для організації моніторингу змісту й сутності процесів комунікаційної взаємодії рекламодавців та споживачів у сучасному українському суспільстві. Виявлено концептуальні засади вивчення реклами в соціологічній площині, а саме: соціологічні теорії, що належать до інтегративної парадигми соціології, теорії споживання, теорії маркетингу та менеджменту, теорія соціально-етичного маркетингу, класичні та сучасні теорії рекламних технологій, публік рилейшнз і промоушн.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectсоціологія рекламиen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectманіпуляціяen_US
dc.subjectPRen_US
dc.titleРеклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідженняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Зоська Яна Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_rekl_2020_1_141.pdf4,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.