Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6128
Title: Методика викладання соціологічних дисциплін для студентів спеціальності «231-Соціальна робота»
Authors: Зоська, Яна Володимирівна
Стадник, Альона Георгіївна
Євсєєва, К. С.
Keywords: соціальна робота
соціальний працівник
соціологія
методика викладання
заклади вищої освіти
Issue Date: 2021
Abstract: В період реформування вищої освіти України набувають актуальності проблеми, які пов’язані з методикою та технологією викладання соціологічних дисциплін у вищій школі для непрофільних спеціальностей. Соціологія, як наука набуває особливої актуальності в Україні, оскільки створює передумови для створення наукових засад свідомого громадянського суспільства, яка збагачує населення свободою мислення та гармонійним розвитком. Саме тому, існує потреба в аналізі та вдосконаленні існуючої методики викладання соціологічних дисциплін. Мета дослідження − дослідження методики викладання соціологічних дисциплін для студентів спеціальності «231 – Соціальна робота». Методика викладання соціологічних дисциплін полягає у тому, що вона формує у студентів спеціальності «соціальна робота» культуру та мислення, здатність правильно сприймати соціальні процеси, що відбуваються у нашому посткомуністичному суспільстві, сприяє формуванню знань про соціальну дійсність, пояснює логіку процесів соціального розвитку, розробляє концептуальний апарат, методологію та методику соціологічних досліджень.
Description: Зоська Я. В. Методика викладання соціологічних дисциплін для студентів спеціальності «231-Соціальна робота» / Я. В. Зоська, А. Г. Стадник, К. С. Євсєєва // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. – 2021. – Вип. 1(48). – С. 157–161.
URI: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6128
Appears in Collections:Зоська Яна Володимирівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zos_met_2021_1_157.pdf5,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.