Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6017
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бодик, Остап Петрович | - |
dc.contributor.author | Салагуб, Л. І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-27T13:56:39Z | - |
dc.date.available | 2024-03-27T13:56:39Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6017 | - |
dc.description | Бодик О. П. Концептуальні парадигми європеїзації освітнього процесу у вищій школі та системі післядипломної педагогічної освіти: фокус сучасних наративів vs традиціоналізму / О. П. Бодик, Л. І. Салагуб // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2022. – Спецвип., Т. 1. – С. 5–11. | en_US |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу векторів сучасної освіти в контексті європеїзації вітчизняної вищої школи й осучаснення механізмів професійного поступу освітян крізь призму формування ними власної траєкторії особистісного розвитку. Узагальнення результатів науково-педагогічних досліджень дозволило виділити й охарактеризувати спектр освітніх проблематик, зважаючи на реалії ХХІ століття загалом і впровадження європейських стандартів щодо реалізації освітнього процесу у вищій школі та системі післядипломної педагогічної освіти зокрема. У розвідці сфокусовано увагу на зіставленні традиційних практик організації освітнього процесу із сучасними наративами. Головну увагу приділено висвітленню досвіду європейських країн щодо застосування ефективних механізмів диджиталізації в освітньому процесі у вищій школі та підвищення фахової майстерності освітян. Репрезентовано широкий спектр технологій, методів і прийомів навчання, що супроводжуються інструкціями щодо їх застосування в освітньому процесі. Автори загострили увагу на візуалізації дисциплінарних кейсів, зважаючи на сучасні реалії та форми поширення інформації. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | європеїзація освітнього процесу | en_US |
dc.subject | вища школа | en_US |
dc.subject | освітні наративи | en_US |
dc.subject | технології навчання | en_US |
dc.subject | дисциплінарні кейси | en_US |
dc.subject | диджиталізація | en_US |
dc.title | Концептуальні парадигми європеїзації освітнього процесу у вищій школі та системі післядипломної педагогічної освіти: фокус сучасних наративів vs традиціоналізму | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Бодик Остап Петрович |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
bodik_conc_2022_5.pdf | 7,75 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.