Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБодик, Остап Петрович-
dc.contributor.authorСалагуб, Л. І.-
dc.date.accessioned2024-03-27T13:56:39Z-
dc.date.available2024-03-27T13:56:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6017-
dc.descriptionБодик О. П. Концептуальні парадигми європеїзації освітнього процесу у вищій школі та системі післядипломної педагогічної освіти: фокус сучасних наративів vs традиціоналізму / О. П. Бодик, Л. І. Салагуб // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2022. – Спецвип., Т. 1. – С. 5–11.en_US
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу векторів сучасної освіти в контексті європеїзації вітчизняної вищої школи й осучаснення механізмів професійного поступу освітян крізь призму формування ними власної траєкторії особистісного розвитку. Узагальнення результатів науково-педагогічних досліджень дозволило виділити й охарактеризувати спектр освітніх проблематик, зважаючи на реалії ХХІ століття загалом і впровадження європейських стандартів щодо реалізації освітнього процесу у вищій школі та системі післядипломної педагогічної освіти зокрема. У розвідці сфокусовано увагу на зіставленні традиційних практик організації освітнього процесу із сучасними наративами. Головну увагу приділено висвітленню досвіду європейських країн щодо застосування ефективних механізмів диджиталізації в освітньому процесі у вищій школі та підвищення фахової майстерності освітян. Репрезентовано широкий спектр технологій, методів і прийомів навчання, що супроводжуються інструкціями щодо їх застосування в освітньому процесі. Автори загострили увагу на візуалізації дисциплінарних кейсів, зважаючи на сучасні реалії та форми поширення інформації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectєвропеїзація освітнього процесуen_US
dc.subjectвища школаen_US
dc.subjectосвітні наративиen_US
dc.subjectтехнології навчанняen_US
dc.subjectдисциплінарні кейсиen_US
dc.subjectдиджиталізаціяen_US
dc.titleКонцептуальні парадигми європеїзації освітнього процесу у вищій школі та системі післядипломної педагогічної освіти: фокус сучасних наративів vs традиціоналізмуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Бодик Остап Петрович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bodik_conc_2022_5.pdf7,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.