Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5988
Назва: Соціальні мережі в контексті формування суспільної думки
Автори: Кудлай, В’ячеслав Олегович
Гайдук, Неллі Анатоліївна
Ключові слова: соціальна мережа
суспільна думка
інформаційно-комунікаційні технології
інформаційне суспільство
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті визначено роль соціальних мереж у формуванні громадської думки. Мета дослідження полягає у визначенні ролі соціальних мереж у формуванні суспільної думки та впливу їх на психологічний розвиток підлітків і молоді. Нерідко соціальними мережами розповсюджується фейкова (неправдива інформація). Інформація, яка поширюється за допомогою соціальних мереж, має активний вплив на формування психологічних і суспільних суджень сучасного молодого індивіда, і тому вимагає більш глибокого вивчення, особливо це стосується аналізу механізмів впливу. Вкрай важливим є донесення до молодого прошарку населення розуміння того, що вони можуть отримувати не завжди правдиву інформацію, що будь-яка інформація, отримана як у міжособистісному спілкуванні, так і з соціальних мереж, може бути основою маніпулятивного впливу. Результати авторського соціального опитування представлені для підтвердження цієї думки.
Опис: Кудлай В. Соціальні мережі в контексті формування суспільної думки / В. Кудлай, Н. Гайдук // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2020. – Вип 33, т. 1. – C. 182–189.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5988
Розташовується у зібраннях:Кудлай В’ячеслав Олегович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kudl_gayd_soc_2020_33_1_182.pdf413,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.