Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФунтікова, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorМакаренко, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2024-02-22T15:55:44Z-
dc.date.available2024-02-22T15:55:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5624-
dc.descriptionФунтікова О. О. Впровадження електронної інклюзивної освіти як педагогічна проблема / О. О. Фунтікова, С. І. Макаренко // Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Умань, 31 трав. 2023 р. / редкол.: О. О. Кравченко, Н. М. Коляда, Т. В. Тарасова, А. І. Войтовська. – Умань, 2023. – С. 221–224.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectЕ-інклюзивна освітаen_US
dc.titleВпровадження електронної інклюзивної освіти як педагогічна проблемаen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Макаренко Світлана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_mak_vprov_konf_2023_221.pdf2,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.