Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеснова, Ірина Сергіївна-
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.date.accessioned2024-02-20T15:16:25Z-
dc.date.available2024-02-20T15:16:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5581-
dc.descriptionДеснова І. С. Психологічні особливості становлення емерджентного читання в дітей раннього та дошкільного віку / І. С. Деснова, К. Л. Крутій // Нова українська школа: результати та перспективи: зб. матеріалів V Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 21 груд. 2023 р. / за заг. ред. О. А. Голюк ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2024. – С. 136–139.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectемерджентне читанняen_US
dc.titleПсихологічні особливості становлення емерджентного читання в дітей раннього та дошкільного вікуen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Деснова Ірина Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
desn_krut_psih_konf_2024_136.pdf7,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.