Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-01-29T10:51:47Z-
dc.date.available2024-01-29T10:51:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5135-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Методика оцінювання рівня маркетингового потенціалу конкурентоспроможності / А. В. Балабаниць // Актуальні проблеми науки та освіти: зб. матеріалів ХХІІ підсумкової наук.-практ. конф. викладачів МДУ, м. Маріуполь, 7 лют. 2020 р. / за заг. ред. К. В. Балабанова. – Маріуполь : МДУ, 2020. – С. 25–27.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетинговий потенціалen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.titleМетодика оцінювання рівня маркетингового потенціалу конкурентоспроможностіen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_met_konf_2020_25.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.