Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКислова, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorГорбашевська, Марина Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-01-18T13:08:55Z-
dc.date.available2024-01-18T13:08:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5015-
dc.descriptionКислова Л. Роль фірмового стилю у підвищенні конкурентоспроможності підприємств туристичної індустрії / Л. Кислова, М. Горбашевська // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2019. – Вип. 2. – С. 168–177.en_US
dc.description.abstractТуристична індустрія виступає як основа для розвитку світового господарства і є фундаментальним компонентом для формування економіки багатьох країн. Це спонукає туристичні підприємства приймати участь у конкурентній боротьбі за потенційних клієнтів та висувати на перший план проблеми конкурентоспроможності, які є актуальними, але недостатньо вивченими з точки зору сучасної специфіки туризму. Метою статті є вивчення та поглиблення теоретико-концептуальних підходів щодо формування фірмового стилю, виявлення його ролі і впливу на підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств туристичної індустрії. Будь-яка туристична фірма для стійкої та успішної діяльності повинна мати певний позитивний та сильний імідж, основу якого складає фірмовий стиль, який повинен поєднувати різні напрями діяльності, бути продуманим та професійно спроектованим для того, щоб фірма була конкурентоспроможною на світовому ринку. У статті розглянуто основні етапи формування фірмового стилю, а також теоретичні підходи, які акцентують увагу на управлінні фірмовим стилем. Результатом продуманого фірмового стилю є збільшення фінансово-економічних показників та зростання прибутку фірми. Чим ефективніше управляють фірмовим стилем, тим більш конкурентоспроможним стає туристичне підприємство.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectконкурентоспроможність туристичного підприємстваen_US
dc.subjectконкурентна перевагаen_US
dc.subjectконкурентоспроможність послугen_US
dc.subjectфірмовий стильen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectтуристичного підприємстваen_US
dc.titleРоль фірмового стилю у підвищенні конкурентоспроможності підприємств туристичної індустріїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kisl_gorb_rol_2019_2_168.pdf6,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.