Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШабельник, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorГорбашевська, Марина Олексіївна-
dc.contributor.authorНетреба, Марина Михайлівна-
dc.contributor.authorТимофєєва, Ірина Борисівна-
dc.date.accessioned2024-01-18T12:51:46Z-
dc.date.available2024-01-18T12:51:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5014-
dc.descriptionАналіз інформаційно-технічного інструментарію виявлення академічного плагіату / Т. В. Шабельник, М. О. Горбашевська, М. М. Нетреба, І. Б. Тимофєєва // Фізико-математична освіта. – 2019. – Вип. 4(22). – С. 130–136.en_US
dc.description.abstractВ затверджених стандартах підготовки здобувачів освіти наголошено на сукупності вимог до змісту та результатів освітньої діяльності закладів вищої освіти і наукових установ за кожним рівнем вищої освіти в межах кожної спеціальності. Однією з вимог до наявності системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти є забезпечення дотримання академічної доброчесності працівниками закладів вищої освіти та здобувачами вищої освіти, у тому числі створення і забезпечення функціонування ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату. Метою статті є висвітлення проблеми запровадження академічної доброчесності та виявлення академічного плагіату за допомогою інформаційно-технічного інструментарію (на прикладі онлайн-сервісу Unicheck). Наведено теоретичне обґрунтування впровадження інформаційно-технічного інструментарію запобіганню та виявленню академічного плагіату, який засновується на онлайн-сервісу Unicheck. Визначено певні вимоги дотримання академічної доброчесності здобувачами вищої освіти в Україні, зокрема, у Маріупольському державному університеті, які реалізуються через закріплені норми, правила етичної поведінки, професійного спілкування між науково-педагогічними, педагогічними працівниками МДУ, здобувачами освіти. Розглянуті питання виявлення академічного плагіату інформаційно-технічним інструментарієм неможливо вирішити на рівні окремого закладу освіти чи навіть окремого міністерства (МОН України). Сьогодні в умовах цифротизації освіти ця проблема має бути предметом цілеспрямованої державної політики, об’єднувати зусилля учасників освітнього процесу, шляхом впровадження, розробки та вдосконалення новітніх технологій щодо запобігання та виявлення академічного плагіату. Визначено, що доцільно використовувати онлайн-сервіс Unicheck для виявлення академічного плагіату.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectакадемічна доброчесністьen_US
dc.subjectплагіатen_US
dc.subjectонлайн сервісen_US
dc.titleАналіз інформаційно-технічного інструментарію виявлення академічного плагіатуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
analiz_inform-tekhnichnogo.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.