Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4963
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грошовенко, Ольга Петрівна | - |
dc.contributor.author | Присяжнюк, Лариса Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-12T12:07:41Z | - |
dc.date.available | 2024-01-12T12:07:41Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4963 | - |
dc.description | Грошовенко О. П. Формування природничих уявлень молодших школярів / О. П. Грошовенко, Л. А. Присяжнюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2023. – Вип. 69. – С. 71–80. | en_US |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано питання формування природничих уявлень молодших школярів та раціонального вибору активних методів навчання. Особливий акцент зроблено на ролі дидактичних засобів у формуванні реалістичних уявлень, зроблено екскурс в історичні аспекти проблеми формування природничих уявлень дітей молодшого шкільного віку. Формування природничих уявлень розглядається як необхідна умова розвитку розумових процесів, мислення і уяви здобувачів освіти. Одним із важливих аспектів у роботі вчителя над формуванням природничих уявлень молодших школярів визнано цілеспрямовану роботу над утворенням у свідомості дітей виразних, точних образів про предмети і явища природи. У статті особлива увага зосереджена на використанні активних методів навчання та тих технологій, які забезпечують раціональну організацію освітнього процесу, реалізацію принципів особистісно-орієнтованого, компетентнісного, інтегрованого підходів. Формування системи природничих уявлень передбачає: здійснення системно-структурного аналізу змісту природничого матеріалу, дотримання поетапності формування природничих уявлень, використання міжпредметних зв'язків у формуванні природничих уявлень, конструювання системи пізнавальних завдань та застосування інтерактивних технологій формування природничих уявлень. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | природничі уявлення | en_US |
dc.subject | активні методи навчання | en_US |
dc.subject | здобувачі освіти | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.title | Формування природничих уявлень молодших школярів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Присяжнюк Лариса Андріївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
grosh_pris_form_2023_69_71.pdf | 3,32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.