Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРібейро Рамос, Олена Олегівна-
dc.contributor.authorЛитвин, Д. В.-
dc.date.accessioned2024-01-10T12:17:29Z-
dc.date.available2024-01-10T12:17:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4932-
dc.descriptionРібейро Рамос О. О. Комплекс маркетингу туристичного підприємства / О. О. Рібейро Рамос, Д. В. Литвин // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XІV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 27 верес. 2022 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2022. – С. 43–44.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleКомплекс маркетингу туристичного підприємстваen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Рібейро Рамос Олена Олегівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rib_kompl_konf_2022_43.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.