Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4931
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.contributor.authorЄгоренко, Д. Є.-
dc.date.accessioned2024-01-10T12:10:11Z-
dc.date.available2024-01-10T12:10:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4931-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Бренд туристичної дестинації як інструмент підвищення іміджу і туристичних можливостей України / А. В. Балабаниць, Д. Є. Єгоренко // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XІV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 27 верес. 2022 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2022. – С. 36–38.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристичний брендингen_US
dc.subjectтуристична дестинаціяen_US
dc.titleБренд туристичної дестинації як інструмент підвищення іміджу і туристичних можливостей Україниen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bal_brend_konf_2022_36.pdf2,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.