Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHoriunova, Kateryna-
dc.contributor.authorTiupysheva, V.-
dc.date.accessioned2024-01-10T09:40:21Z-
dc.date.available2024-01-10T09:40:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4927-
dc.descriptionHoriunova K. Content marketing in tourism / K. Horiunova, V. Tiupysheva // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XІV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 27 верес. 2022 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2022. – С. 30–31.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleContent marketing in tourismen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Горюнова Катерина Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hor_cont_konf_2022_30.pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.