Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4881
Назва: Маркетинг територій в аспекті розміщення внутрішньо переміщених осіб
Автори: Аракелова, Інна Олександрівна
Ключові слова: маркетинг територій
внутрішнє переміщення
соціально-економічний розвиток
місцеве населення
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості та сучасну специфіку дослідження маркетингу територій з урахуванням необхідності розміщення на них внутрішньо переміщених осіб внаслідок військових дій. Проаналізовано особливості впливу внутрішнього переміщення на розвиток місцевих територій та їх економічну систему, а також розглянуто можливі маркетингові стратегії та інструменти, які можуть бути застосовані на практиці для підтримки інтеграції та забезпечення ефективності соціально-економічного розвитку даних територій. Визначено поняття «внутрішнє переміщення» та розглянуто його наслідки для переміщених осіб та їх нових місць проживання. Розглянуто важливі аспекти маркетингу територій, так і як формування ідентичності та бренду, залучення інвестицій та цільового державного фінансування, підтримка підприємництва та розвиток локальної інфраструктури. Доведено важливість залучення місцевого населення до розробки та реалізації маркетингових стратегій розвитку територіальних громад, на які здійснюється переміщення.
Опис: Аракелова І. О. Маркетинг територій в аспекті розміщення внутрішньо переміщених осіб / І. О. Аракелова // Державне управління: удосконалення та розвиток: електр. журнал. – 2023. – № 9. – С. 1–12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4881
Розташовується у зібраннях:Аракелова Інна Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
arak_mark_2023_1.pdf2,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.