Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4866
Назва: Особливості транснаціоналізації галузі роздрібної торгівлі
Автори: Беззубченко, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: транснаціоналізація
роздрібна торгівля
роздрібні мережі
ланцюги поставок
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню розвитку процесів транснаціоналізації галузі роздрібної торгівлі. Визначено, що у зв'язку з переходом провідних країн на постіндустріальний етап розвитку, створенням і розширенням суспільства споживачів, у галузі роздрібної торгівлі відбулися дуже вагомі зміни, які також під впливом наслідків світової пандемії, суттєво вплинули на масштаби та роль цієї галузі світової економіки, насамперед, у розвинених країнах. Визначено та обґрунтовано, що особливостями сучасних процесів транснаціоналізації галузі роздрібної торгівлі є: переорієнтація компаній на омніканальність та e-commerce; збільшення інтернет-продажів; орієнтація компаній на торгівлю за кордоном; цифрові трансформації; використання компаніями AR /VR технологій, Big Data та роботизація їх обробки, візуального пошуку та технологій голосової допомоги.
Опис: Беззубченко О. А. Особливості транснаціоналізації галузі роздрібної торгівлі / О. А. Беззубченко // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. – 2021. – Вип. 21. – С. 84–94.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4866
Розташовується у зібраннях:Беззубченко Ольга Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bezz_osob_2021_84.pdf6,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.