Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКислова, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorСорока, Ю.Є.-
dc.date.accessioned2023-12-06T09:20:06Z-
dc.date.available2023-12-06T09:20:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4657-
dc.descriptionКислова Л.А. Просування бренду в соціальних мережах / Л.А. Кислова, Ю.Є. Сорока // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом : матеріали XІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 24 верес. 2021 р. / за заг. ред. В.Я. Омельченко ; Маріуп. держ. ун-т. – Маріуполь : МДУ, 2021. – С. 46–47.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.titleПросування бренду в соціальних мережахen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Кислова Людмила Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kisl_Sor_pros_2021_46.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.